maandag 13 februari 2017

[R] De ideale stallaars!

Hoi hoi!

Het is heerlijk om op stal rond te lopen toch?
Een praatje hier, praatje daar, knuffel aan je paard en daarna weer door met uitmesten.
Ik vind het echt ontspannen om naar stal toe te mogen.
Hoe vaak ik wel niet thuis kom, met een gemeende "sorry dat ik te laat ben".
Want ja, door al het ontspannen, vergeet ik de tijd.

Er zijn weleens dagen dag ik drie keer op een dag op stal kom.
s'Morgens om de boxen uit te mesten, later kom ik terug omdat de Hoefsmid ook zou komen, wat ik weer was vergeten. En dan in de avond weer komen, omdat ik mijn handschoenen ben vergeten. (En  stiekem mijn paard weer een knuffel wil geven)

Misschien komt dit wel heel bekend bij jou voor?

Het leven als een "paardenvrouw" is dus echt geweldig.
Behalve als je snel last hebt van koude voeten, zoals ik.

Vorig jaar was ik echt een geluksvogel, toen won ik namelijk prachtige outdoor laarzen van Ariat!
Ariat Windermere!

Deze laarzen kunnen wel tegen een stootje.
Inmiddels heb ik er al vele kilometers mee gelopen.
Ik kan beter zeggen: Ik heb ze dit jaar eens goed getest, of het echt goeie outdoorlaarzen zijn.
En ik kan je zeggen: Dit zijn ECHT hele fijne outdoorlaarzen!!

Ik draag ze bijna iedere dag, paddock in/uit, tijdens het uitmesten, het longeren, of met een heerlijke wandeling met de hond. 
De Windemere zijn ook geschikt om mee te rijden, al doe ik dat niet zo vaak.
Daardoor heb ik mijn mooie Ariat rijlaarzen.

Met dit weer zijn ze ook wel warm, terwijl je ze in de lente/herfst ook prima kan dragen.
Vandaag had ik echter verkeerde sokken aan, waardoor ik twee keer thuis kwam met hele, HELE koude tenen. Oeps, dat was toch echt niet zo handig vanmorgen...

Ik poets ze niet zovaak, zoals je kan zien op de foto-collage.
Rechts onder is gemaakt toen ik ze net had ontvangen en ze dus splinternieuw waren.
De andere twee foto's zijn van gisteren. Nu ik het verschil zo duidelijk zie, moet ik ze echt van mezelf poetsen deze week.
De stoere laarzen zijn makkelijk te poetsen met de Ariat Suede & Nubuck cleaner
Want net als alles wat je gebruikt: Onderhoud het goed, zodat het lang mee kan!

Ze kosten bij Ruiterhuis Bosgra 199 euro!

Groetjes Devica







Geen opmerkingen:

Een reactie posten