dinsdag 14 februari 2017

[p] Wat hebben anderen in hun kast?

Hoi hoi!!

Ben jij ook altijd nieuwsgierig naar wat andere paardenmensen in hun zadelkast hebben hangen?
Ik wel, het liefst kijk ik stiekem even, zodat het niet opvalt dat ik zo geïnteresseerd ben.

Eerder heb ik een oproepje geplaatst, over bitloze hoofdstellen, om die in te sturen.
Toen was ik ook heel benieuwd naar de optoming die jullie gebruiken.
Dit waren de inzendingen:


Er zijn drie verschillende systemen te zien.
Zie jij ze ook?

Vier foto's worden getoond met een Sidepull, een word er getoond met een bloem-hackamore en een met een kaakgekruisd systeem.

Zoals je kunt zien, kan je heel veel verschillende soorten bitloze hoofdstellen krijgen.
Van leer, nylon, kunststof of een combinatie hier van.

Wist je trouwens dat je met dressuur-wedstrijden tot de M2 bitloos mag starten?
Berber (de amazone van bovenstaande collage) start haar haflingermerrie in het L2 en mag de overstap naar M1 al maken.
Ik vind het super knap!!!

Groetjes Devica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten