woensdag 28 december 2016

[R] Top 3 Winter Must-haves!

Hoi hoi!!
De blog is een paar dagen verlaat, oeps... 
Ik kon zondag geen tijd vinden om een blog te maken.
Veel te gezellig met de Kerst-drukte in en om huis.

Heb jij een fijne kerst gehad? Misschien heb je (prachtige) cadeau's gekregen.
Of heb je je buik helemaal rond gegeten met allerlei lekkere hapjes?

De feestdagen vliegen voorbij, jeetje nog maar een paar dagen en we sluiten het jaar 2016 alweer af.
Hoe ouder je wordt, hoe harder de tijd gaat.
Vroeger geloofde ik het niet, maar inmiddels weet ik wel beter.
Dagen voelen aan als "enkele uurtjes" en voor je het is het alweer avond.

Als ik terug kijk naar dit jaar, dan voel ik mij heel trots.
Het rijden met mijn (sport)haflinger gaat erg goed.
Hij zit goed in zijn vel en samen zijn we dit jaar veel verder gekomen.
Al heb ik geen wedstrijd-ambitie's, ik vind het wel leuk om serieus te trainen.
Dit jaar heeft mij ook geleerd, om tevreden te zijn met de kleine dingen.
En om kleine dingen niet groter te maken dan ze zijn haha.

Wat was jouw hoogte punt dit jaar?

Okee, ik dwaal af.
In deze blog wil ik je een aantal tips geven, die niet in mijn zadelkast hangen, maar wel erg nuttig zijn in en om stal.
Niets is vervelender dan koude benen/voeten/lijf en daarom...
Mijn top 3 met de must-haves!

Op nummer 3:


Het PK shirt Fellini.
Dit shirt heb ik nog niet heel lang en dat vind ik best jammer.
Want hij zit zo heerlijk!!!

Het is een prachtig shirt, met een uniek plaatje op de voorkant.
Maar ook valt dit shirt erg mooi.
Ik ben een amazone met kledingmaat 42/44 en hou echt niet van strakke shirts.
Het is een heerlijk shirt om onder een bodywarmer of best te dragen.
Het PK Fellini shirt is een technische shirt gemaakt van UV werend en ademend materiaal, ideaal om in te rijden. Voorzien van applicatie op de voorzijde.

Door de hoge kol, is je nek ook warm ingepakt.

Meerdere ruitersportzaken hebben dit shirt nu sterk afgeprijsd.
Zo ook mijn favoriete Ruitersportzaak!

Op nummer 2:



Easy Rider Rijbroek Dela!
Een hippe broek, met een bijzondere buitenstof.
Vanwege het vreemde weer, kies ik nu niet voor een softshell rijbroek. 
Softshell broeken zijn warme winterrijbroeken die je veel warmte geven.
Helaas vind ik het nu nog te warm voor deze broeken.

Maar was ik op zoek naar een broek die mij meer warmte kon bieden, dan de zomerbroeken die ik al jaren heb.

En daar was Easy Rider Dela.
Deze rijbroek is winddicht en waterafstotend!
Ideaal voor het weer van nu.
De stof voelt gladder, warmer en steviger aan als je hem aan hebt.
De pasvorm is ook heerlijk: het is een middelhoog model.
Door de siliconen "Extreme Grip" vlakken bij de knieën, hou je mooi grip in het zadel.

Ik heb de rijbroek nu al een langere tijd en moest echt wennen aan het siliconen gedeelte.
Maar na een aantal keer er mee te hebben gereden, vind ik dit echt een hele fijne broek.
Met deze broek kan je echt in "weer en wind" rijden.

De leuke glitter details, maken de broek helemaal af!!

En op nummer 1:



De warme PK bodywarmer Estoril!
Ik ben sinds dit jaar een echt "bodywarmer" mens geworden.
Dikke jassen vind ik maar vervelend met rijden.
Maar ik wil het niet koud krijgen tijdens een training.
En een bodywarmer is daarin de uitkomst.



Toen deze bodywarmer van PK in de winkel kwam, wist ik het gelijk.
"Die is voor mij!" 

Het aparte printje valt lekker op natuurlijk. Wellicht is dit niet voor iedereen weggelegd,
maar ik ben er verliefd op. En wat ben ik blij dat ie bij mij aan de kapstok hangt.
Want iedere keer als ik hem zie en aantrek, voelt het als of ik hem al jaren heb.

Ik hoop dat je iets aan deze blog hebt gehad.
De rijbroek is echt een aanrader voor iedereen om zeker te passen!
Er zijn meerdere kleuren te krijgen.

En voor de unieke PK International collectie, moet je snel naar de winkel of webshop toe.
Deze collectie is echt van super kwaliteit en kan jaren mee.
(ik spreek uit ervaring ;) )

Ik ga nu een "vergeet deze momenten niet" lijst maken.
Hierin schrijf ik al mijn hoogte punten van dit jaar op.
Deze stop ik in een envelope, plak ik goed dicht en leg ik onderin een lade.
Om eind 2017 weer open te mogen maken.
Het is altijd leuk om terug te lezen, hoe je alles een jaar geleden hebt beleefd.
Het is ook leuk om mijn "dromen" er bij te schrijven, voor het nieuwe jaar.
Ja, dat is leuk!! Ik ga direct beginnen!

Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling!
Op naar een gezond, gelukkig en succesvol nieuw jaar!
Heb jij al plannen voor 2017?

Groetjes Devica








Geen opmerkingen:

Een reactie posten