zondag 18 december 2016

[P] Hoe maak je een originele kerstkaart met je paard?


Hoi hoi!!
Wat gezellig dat je mijn blog leest. 

Ten eerste wil ik Cowboy Magic Europe enorm bedanken voor hun aandacht over mijn blog.
Zij hebben de link van mijn blog gedeeld op Facebook. 
Sindsdien is de blog meer dan 1200 keer bekeken! Een echt record!!!

Volgende week is het alweer 1e Kerstdag.
De dagen vliegen echt voorbij, vind je niet? 

Omdat de Kerst er aan komt, ben ik altijd druk aan het nadenken over mijn kerstkaart.
Het is ieder jaar een heuse uitdaging om een unieke kerstkaart te ontwerpen.
Natuurlijk spelen een van mijn (huis)dieren de hoofdrol! Ook maak ik zelf de foto die ik op de kaart gebruik.
Maar ja, het moet wel een opvallende kaart worden. 
Gelukkig heeft QHP een heel leuk (en nuttig) product, die je bij de paarden kunt gebruiken.

En ja... Ik kon de verleiding niet weerstaan.
Die moest ik hebben, de Rendiermuts, speciaal voor paarden.
Stanley was de volgende dag het ideale Rendier-model! 


Het "oornetje" blijft goed zitten onder halster of hoofdstel.
Er zit geen keelriem aan vast, dus je plaatst hem onder het kopstuk van halster of hoofdstel.

(Of je paard moet gaan schudden met het hoofd, dan kunnen ze hem wel afkrijgen.)
Het "gewei" valt als een normaal oornetje, waardoor het voor veel paarden goed past.

Natuurlijk heb ik het ook bij Athos gepast, want ja: Hij is tenslotte mijn pony.
Met zijn cob-maat past hij het rendiermuts goed.
Ondanks dat ik een paardenmaat heb gekocht.


Athos laat zich van zijn beste kant zien.
Nog een mooie actie-foto:


Wij zijn er klaar voor, de kerstkaart is gekozen en gemaakt.
Tijd om ze te versturen.

De rendiermuts is niet duur, slechts € 11,95 .
Betaalbaar voor iedereen toch?


QHP heeft prachtige producten. 
Een goede prijs/kwaliteit verhouding.
En hele unieke dingen. Zoals de laarzenclips of coole laarzentassen.

Heb jij ook een kerstkaart zelf gemaakt? Ik ben erg nieuwsgierig naar jouw creatie!

Fijne avond!

Groetjes Devica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten