woensdag 15 maart 2017

De zadelkast van...

Hoi hoi!

Bij een eigen paard (of verzorgpaard) hoort niet alleen een stal, maar ook een zadelkast!
En omdat ik zo nieuwsgierig ben aangelegd, heb ik onlangs een oproep gedaan aan mijn trouwe lezers, om foto's op te sturen van hun paard en zadelkast.

Want wat is nou leuker, dan kijken in de zadelkast van een ander?
Ik probeer een keer per maand een kijkje te nemen in de kast van een andere paardenliefhebber, natuurlijk deel ik dit met jullie!


Iemand was op Facebook onwijs snel en melde zich aan met deze foto.
Als je het mij vraagt...
Een waanzinnig mooie kast, de kleur is perfect en er past onwijs veel in.
Ik tel drie hoofdstellen, bijna 20 zadeldekjes, heel veel springschoenen, oornetjes, snoepjes, poetskist... Deze kast is goed in gebruik haha.


Ik vroeg een paar mensen of ze konden gokken wat voor paard er bij deze kast zou horen:


De reactie's komen wel overeen met elkaar toch?

Ik laat jullie niet langer in spanning, hierbij de aanmelding van...
Deborah!

Hee devica zag dat je een zadelkast blog wilde maken. Super leuk , mijn knal roze kast kan hier natuurlijk niet bij ontbreken 🙈🙂 hierbij mijn kast en mijn favoriet items de cap van harry's horse met verwisselbare frontjes zodat ik mijn cap met mijn setjes verslaving kan matchen, en elton zijn wit onderlegde hoofdstel 🙂


Deborah rijdt fanatiek met haar prachtige ruin en houdt enorm veel van setjes en nieuwe trends!

Nou Deborah, volgens mij komt jouw paard niks te kort en jij ook niet! Jouw zadelkast heeft mega veel opbergruimte!
Door jouw zadelkast te zien, heb ik zin om van de zomer een nieuwe zadelkast te gaan bouwen haha.

Heb jij nou ook een zadelkast, die je graag met ons wilt delen? Stuur dan een paar foto's toe naar mijn email, met een leuke tekst over jouw en je paard en waarom je kast er zo uit ziet.
Wie weet zie jij jouw kast wel terug in mijn blog!

Groetjes Devica


Geen opmerkingen:

Een reactie posten