woensdag 30 november 2016

[R] Last van koude handen?

Hoi hoi!
Leuk dat je weer een kijkje komt nemen in mijn Zadelkast!

Heb je inmiddels de oorwarmers al bestelt of gekocht? 
Ik hoop dat je hier net zoveel plezier mee gaat beleven als ik doe.

Ben je benieuwt naar mijn nieuwste aanwinst?
Dan laat ik je niet langer in spanning.
Het is een product die goed te gebruiken is voor de ruiter.

Het is van Imperial Riding, een merk met mooie spullen.
Modern, apart en toch betaalbaar.

Helaas heeft mijn telefooncamera een vreemde kleur-afwijking met deze foto's.
De kleur is bruin, net als *klikhier* .



Zeg maar dag tegen je koude winterhanden. 
Met deze handschoenen heb je geen koude handen meer op stal. 
Heerlijke handschoenen om je stal uit te mesten, of je paard te poetsen.
En ook zeer geschikt om mee te rijden of te longeren.
(Zelf rijd ik liever zonder handschoenen, zo hou ik meer gevoel in mijn teugels. Maar dat is puur persoonlijk!)

Deze handschoenen sluiten mooi om je handen en vingers, zonder het gevoel te geven dat je klem zit.
De onderkant (je handpalm) is gemaakt van kunstleer, zodat je meer grip hebt en minder snel je teugels onbewust laat glijden uit je handen.
Ook zitten er fijne verstevigde stukken, bij je ringvinger & pink en bij je wijsvinger.
Dit zorgt er voor dat je handschoenen minder snel slijten.
Wanneer je de handschoen aantrekt, voel je de tinsulate-voering. Deze is super zacht!
En natuurlijk voor de Bling-Bling fans onder ons: Er zitten strassteentjes bovenop je hand.

Wat ik ook heel fijn vind, is de brede klittenbandsluiting. Een stevige flap die niet na een half uur, langzaam los laat. Nee, dit is echt een sluiting zoals het hoort.

De handschoenen zijn in het zwart, blauw en bruin verkrijgbaar.
En ze kosten 24,95 euro.

Zet ze snel op je verlanglijstje voor de Sint of voor de kerstdagen, want dit is een echte Must-Have!

Groetjes Devica





Geen opmerkingen:

Een reactie posten