zondag 20 november 2016

Welkom in mijn Zadelkast!

Wat leuk dat je een kijkje neemt in mijn Zadelkast!

Met deze blog wil ik graag de handigste, leukste, nieuwste, en belangrijkste producten onder de aandacht brengen voor iedere ruiter & amazone en natuurlijk voor en op het paard!

Vele ruitersportzaken zijn zo groot, 
dat je lang niet altijd deze producten kunt vinden.
Aan de hand van deze blog weet je zeker waar je naar op zoek moet.

Het product wat ik als eerste met jullie deel, 
is een handig item in deze herfst!


Ze zien we misschien als "stoffige" senseo-pads, maar dit zijn oorwarmers voor in je cap!
Ik vond ze in mijn favoriete ruitersportzaak
en wist meteen wie ik er blij mee zou maken. 
Namelijk mijn moeder. Zij rijd veel buiten en met deze wind kan je snel last krijgen van zere oren. 
Maar na vandaag heeft ze hier geen last meer van!

Deze oorwarmers zijn makkelijk te plaatsen, door middel van de klittenband stukken.
Volgens mij zijn ze op iedere cap wel te plaatsen. Je bevestigd ze aan de oorbandjes, die langs je oren lopen, naar onder je kin toe.

Zelf heb ik ze natuurlijk ook gekocht en direct getest. 
En ik moet zeggen: Jeetje, wat een goede uitvinding!
Geen last meer van de gierende, koude wind in je oren tijdens de training.
Nee, je vergeet bijna dat het zo hard waait, omdat je nu beter kunt concentreren op je paard en rijden.

Mijn cap is herfst en winter-proof! Geen koude oren meer voor mij.

Ze zijn gemaakt van neopreen en hebben aan de binnenkant een zachte voering van imitatiebont.
(bron: *klik*)
De prijs is ook een meevaller: € 6,95
Tenminste, als je hem bij Ruiterhuis Bosgra koopt natuurlijk.

Bedankt dat je even hebt mee gekeken in mijn Zadelkast!
Er volgt binnenkort weer een nieuwe blog, met een ander product.

Groetjes Devica



Geen opmerkingen:

Een reactie posten