woensdag 2 augustus 2017

[P] Hello Beautiful and Shiny Horse!!


Hoi hoi!

Het is enige tijd geleden dat ik iets voor "Mijn Zadelkast" heb geschreven, 
maar hierbij kan ik je zeggen: Ik ben weer terug!

Mijn zadelkast is inmiddels veranderd, 
vanwege een verhuizing met de paarden.
En bij een verhuizing horen natuurlijk nieuwe spullen. 
Athans... dat vind ik hahaha.
Laatst heb ik allemaal chabrakjes, hoofdstellen, beenbeschermers en dekens verkocht.
Dus ik heb weer alle ruimte, voor nieuwe snufjes en producten.

Daarom komt er vanaf Augustus weer geregeld een nieuwe blog, over wat er in mijn zadelkast ligt.
Wie weet zit er een super tip voor jou bij!



Kijk jij ook weleens (jaloers) naar het paard van je stalgenoot?
Omdat die zo mooi glimt en prachtige zachte manen heeft?
Maar durf je niet te vragen, hoe dat kan?


Ik denk dat ik "het geheim" weet!
Aangezien mijn blonde haflinger-vriend wel houdt van een lekker modderbad, heb ik al vele glans-sprays uit geprobeerd. Ik hou enorm veel van hem, maar vind het niet zo grappig, als hij weer een heerlijk zandmasker over zijn hele lichaam heeft.
(Meestal is hij zo vies, voor de les of clinic... Hoe weet ie het toch?)



Hij houdt wel van een zandmasker, het liefst over zijn hele lijf!
Zelf na een wasbeurt, zoals dit het geval was tijdens het maken van deze foto, besluit meneer om lekker in het mulle zand te gaan liggen...

Ai... Dit gebeurt vaak bij ons...

Maar gelukkig heb ik sinds een paar jaar altijd een fles Cowboy Magic in de kast staan.
Het liefst de Super Bodyshine, want deze spray je heel gemakkelijk over je paard.
Ha! Athosje, nu kan je rollen wat je wilt, maar nu poets ik veel makkelijker al het zand van je lijf.
De Super Bodyshine maakt een heerlijk zacht laagje over je paard, wat er ook direct voor zorgt dat het vuil niet aan de vacht kan blijven plakken.
Dit werkt niet alleen voor het lijf, maar ook voor de manen en staart!

Voor de paarden met "mega" veel manen en staart, raad ik je ook aan om de Detangler eens te proberen. Een zijde-zacht serum die je smeert in de breekbare manen en staart van je paard.
Dit serum werkt ontklittend en stoot ook heel veel vuil af.



Het is iets duurder dan de gemiddelde "huismerk anti-klitspray" maar het verschil is duidelijk te zien. 
Het ruikt ook heerlijk!

Oh en nog een tipje van mijn kant:
Spray het niet op de rug van het paard, daar waar je zadel ligt.
De bodyshine heeft zoveel zachtheid en glans, dat je zadeldekje en zadel kunnen gaan schuiven, als je het wel op de rug sprayt. 

Dit was weer een zadelkast-tip van mij. Ik hoop dat je er iets aan hebt gehad en dat je wellicht ook Cowboy Magic gaat halen, om te proberen hoe fantastisch het werkt!

Groetjes Devica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten