woensdag 17 mei 2017

De zadelkast van...

Hoi hoi!

Bij een eigen paard (of verzorgpaard) hoort niet alleen een stal, maar ook een zadelkast!
En omdat ik zo nieuwsgierig ben aangelegd, heb ik onlangs een oproep gedaan aan mijn trouwe lezers, om foto's op te sturen van hun paard en zadelkast.

Want wat is nou leuker, dan kijken in de zadelkast van een ander?
Ik probeer een keer per maand een kijkje te nemen in de kast van een andere paardenliefhebber, natuurlijk deel ik dit met jullie!


Deze kast is hoger dan 2 meter en 1,75 meter breed! 
Je hebt echt waanzinnig veel ruimte om verschillende dekjes, dekens, hoofdstellen maar ook meerdere zadels in op te kunnen ruimen.
Wat mij direct op valt is de ruimte links, hier kan je perfect al je verzorgingspullen kwijt maar ook je cap, beenbeschermers en "opslag dekens".

Zoals je kan zien heeft de eigenaresse van deze kast, meerdere hoofdstellen en dekjes.
Hieruit maak ik op dat ze een fanatieke wedstrijd-ruiter is.
Iedere wedstrijdruiter heeft meerdere hoofdstellen toch?
Een voor de wedstrijden en een speciaal voor de trainingen.

De kast oogt heel ruim en overzichtelijk, door de witte achterkant en zijkanten.
Echt ideaal! 



Dit paard wordt goed verwend met mooie, goedpassende spullen!
Leuk Annaberber, voor je inzending! 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten